Viru raamatukapil on hetkel tehniline tõrge. Raamatuid saab tagastada Ülemiste raamatukappi ja Solarise esindusse. Vabandame!
Tagasi Tõnismäele!
Valmistume avamiseks 2027
RaRa Solarise saatkond
E–L 10–20, P 10–19
Keerulised kõnelused kliendiga. Raamatukogus (28. november Harjumaal)
- 28. november 2025
- Eesti Rahvusraamatukogu
Keerulised kõnelused kliendiga. Raamatukogus (28. november Harjumaal)
Enamasti ei ole kindlalt määratlevat õiget või valet, ei ole halba ega head, vaid on keerulised hetked, mis omakorda päädivad keeruliste kõnelustega. Tihti lugu kliendiga. Ka raamatukogus. Kuidas raamatukoguteeninduses keerulistes olukordades toime tulla ja selliste hetkedega hakkama saada, sellele isikuteenindamise koolitusel keskendumegi.
Koolitusel mõtestame klienditeenindust raamatukogus, arutleme võimalike situatsioonide üle, tutvume iseendaga ning teadvustame, millised oleme teenindajatena. Koolituse eesmärgiks on osalejatel tulevikus aidata ära tunda võimalikud riskikohad raamatukogu teenindusolukordades ning tulla toime kliendi nõudmiste ja suhtumisega lähtudes hea kliendikogemuse põhimõtetest.
Kellele: infospetsialistidele ja kõigile teistele huvilistele raamatukogudest
Koolitajad: Ingrid Polis, Kaja Loel
Koolituspäev
9.30 – 11.00 I osa
11.00 – 12.00 lõuna ja iseseisev ülesanne
12.00 – 13.30 II osa
13.30 – 13.45 paus
13.45 – 15.15 III osa
15.15 – 15.30 Päeva kokkuvõte
Korraldajad
Koolitus toimub RaRa ja raamatukogude koostöös.
Ingrid Polis
raamatukoguvõrgu koolitusjuht
[email protected]
+372 630 7441
Info
Koolitus on tellitud ja sellele registreerumine toimub kooskõlastatult korraldajatega.