Jäta vahele

RaRa väike maja, Narva mnt 11

E–R 10–20, L 12–19, P suletud

RaRa Solarise saatkond

E–P 10–19

Keerulised kõnelused kliendiga. Raamatukogus.

  • 3. mai kell 10.30-16.30
  • Roseni Torni Wabrikuruum, Mere pst 6

Keerulised kõnelused kliendiga. Raamatukogus.

Enamasti ei ole kindlalt määratlevat õiget või valet, ei ole halba ega head, vaid on keerulised hetked, mis omakorda päädivad keeruliste kõnelustega. Tihti lugu kliendiga. Ka raamatukogus. Kuidas raamatukoguteeninduses keerulistes olukordades toime tulla ja selliste hetkedega hakkama saada, sellele isikuteenindamise koolitusel keskendumegi.

Koolitusel mõtestame klienditeenindust raamatukogus, arutleme võimalike situatsioonide üle, tutvume iseendaga ning teadvustame, millised oleme teenindajatena. Koolituse eesmärgiks on osalejatel tulevikus aidata ära tunda võimalikud riskikohad raamatukogu teenindusolukordades ning tulla toime kliendi nõudmiste ja suhtumisega lähtudes hea kliendikogemuse põhimõtetest.

Kellele: infospetsialistidele ja kõigile teistele huvilistele raamatukogudest

Koolitaja: Ingrid Polis

Kontakt