Vaata lahtiolekuaegu

Keerulised kõnelused kliendiga. Raamatukogus.

Keerulised kõnelused kliendiga. Raamatukogus.

Enamasti ei ole kindlalt määratlevat õiget või valet, ei ole halba ega head, vaid on keerulised hetked, mis omakorda päädivad keeruliste kõnelustega. Tihti lugu kliendiga. Ka raamatukogus. Kuidas raamatukoguteeninduses keerulistes olukordades toime tulla ja selliste hetkedega hakkama saada, sellele isikuteenindamise koolitusel keskendumegi.

Koolitusel mõtestame klienditeenindust raamatukogus, arutleme võimalike situatsioonide üle, tutvume iseendaga ning teadvustame, millised oleme teenindajatena. Koolituse eesmärgiks on osalejatel tulevikus aidata ära tunda võimalikud riskikohad raamatukogu teenindusolukordades ning tulla toime kliendi nõudmiste ja suhtumisega lähtudes hea kliendikogemuse põhimõtetest.

Kellele: infospetsialistidele ja kõigile teistele huvilistele raamatukogudest

Koolitajad: Ingrid Polis, Kaja Loel

Koolituspäev

9.30 – 11.00 I osa
11.00 – 12.00 lõuna ja iseseisev ülesanne
12.00 – 13.30 II osa
13.30 – 13.45 paus
13.45 – 15.15 III osa
15.15 – 15.30 Päeva kokkuvõte

Korraldajad

Koolitus toimub RaRa ja raamatukogude koostöös.

Kontakt